zondag 19 oktober 2014

Challenge accept - 30 day thigh

Mijn lichaam heeft meerdere probleemgebieden een daarvan zijn mijn dijen. Ze zijn slap, komen tegen elkaar en met lopen schuren ze zelfs tegen elkaar. Dat laatste kan érg vervelend zijn. Door deze redenen wilde ik wat extra aandacht besteden aan mijn dijen. Mijn doel is niet het creeeren van een 'thigh gap' maar juist door meer aandacht te besteden strakker te worden! Vandaar dat ik deze challenge aan ga voor 30 dagen lang! 

Ik heb de '30 day thigh challenge' gevonden op de site fitgirlcode, hier staan overigens nog meerdere challenges voor de geïnteresseerde! Het trok mijn aandacht en het kan nooit kwaad om zoiets te volgen. 

Op de website van fitgirlcode (link onder aan de post) staat door middel van tekst en een GIF uitgelegd hoe je de oefeningen kan doen, erg makkelijk dus! Vandaag, zondag 19 oktober, begin ik met de challenge en over precies een maand laat ik jullie het resultaat zijn met een before en after foto en hoe ik de challenge heb ervaren!

Q: Ga jij mee doen aan deze challenge? Of doe je mee aan een andere of heb je er eerder een gedaan?



1 opmerking:

  1. Ten eerste; respect! Ik wil ook zo graag een beetje fitter en gezonder gaan leven, ga je blog zeker volgen! Heel veel succes :)!!

    BeantwoordenVerwijderen